WYSYŁKA I ZWROTY
TERMIN DOSTAWY = CZAS REALIZACJI (1-2 dni robocze) + CZAS TRANSPORTU
Kurier DPD (1-2 dni robocze), Paczkomat InPost (1-2 dni robocze)
1. Produkty zakupione w sklepie internetowym dostarczane są Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej "DPD" lub za pośrednictwem paczkomatów "InPost" wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą.
2. Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku do godziny 15:00.
3. W celu usprawnienia dostaw informujemy, że kurierzy firmy "DPD" dostarczają paczki do godziny 16:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu miejsca pracy (koniecznie z nazwą firmy).
1. CENNIK PRZESYŁEK
Koszt przesyłki ponosi Kupujący
Ø Kurier DPD > Przelew na konto bankowe -> Kwota do 148,99 zł > 15 zł -> Kwota powyżej 149 zł > 0 zł
Ø Kurier DPD > Wysyłka za pobraniem -> 25 zł
Ø Kurier DPD > Wysyłka za pobraniem -> Kwota powyżej 149 zł > 10 zł
Ø Kurier InPost/Paczkomat > Przelew na konto bankowe -> Kwota do 148,99 zł > 15 zł
-> Kwota powyżej 149 zł > 0 zł
CENNIK DOTYCZY PRZESYŁEK TYLKO NA TERENIE POLSKI
2. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Ø Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Ø Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich posiadanie.
Ø Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
SINATUR Sp. Z O.O. ul. Pomorska 80 / 10 91-409 Łódź e-mail: biuro@stetosklep.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane na adres biuro@stetosklep.pl ).
Ø Mogą Państwo także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Ø Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy.
Zwroty lub wymiana możliwa jest za pośrednictwem kuriera:
Kurier
Ø SINATUR Sp. Z O.O. ul. Tamka 16 91-403 Łódź e-mail: biuro@stetosklep.pl
Tel: 511-876-124
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Dane sprzedawcy:
Nazwa firmy: SINATUR Sp. Z O.O. Adres e-mail: biuro@stetosklep.pl
Wysyłka towaru na adres:
Sinatur Sp. z o.o.
91-403 Łódź
ul. Tamka 16
Niniejszym informuje o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ……………………………………………………………………………………………………………………… .
Numer zamówienia: ……………………………………………………………………………………… .
Data zawarcia umowy: …………………………………………………………………………………. .
Imię i nazwisko konsumenta: ……………………………………………………………………….. .
Adres konsumenta: ………………………………………………………………………………………. .
Numer rachunku bankowego: ………………………………………………………………………. .
Data: …………………………………………………………………………………………………………….. .
Podpis: …………………………… .
Koszt zwrotu przesyłki ponosi Klient
Ø Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sinatur Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Stetoskopy z grawerem nie podlegają zwrotowi
3. REKLAMACJE
Ø W wypadku składania reklamacji Klient powinien podać:
Swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia wady.
Ø SINATUR Sp. Z O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Ø SINATUR Sp. Z O.O. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Ø Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres mailowy: biuro@stetosklep.pl.
Ø SINATUR Sp. Z O.O. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Ø Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SINATUR Sp. Z O.O. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Ø Klient ma również możliwość dochodzenia swoich racji na unijnej platformie ONLINE DISPUTE RESOLUTION pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/od
4. INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zostaną Państwo poinformowani o każdej zmianie statusu swojego zamówienia drogą mailową
SINATUR Sp. Z O.O.
Pomorska 80 / 10
91-409 Łódź
Pon - Pt 8.00 - 16.00 / 511 876 124 / 512 998 887
email: biuro@stetosklep.pl
ING
31 1050 1461 1000 0090 3022 6881
Przesyłki do Państwa realizowane są za pomocą firmy DPD. Szczegółowy cennik kosztów dostawy znajdziecie Państwo w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY. Płatności za zamówiony towar w naszym sklepie możecie dokonać Państwo tradycyjnym przelewem na konto bankowe podane na naszej stronie lub za pomocą systemu płatności iMoje.